FAQ
Jesteśmy tu dla Ciebie! Poniżej odpowiadamy na FAQ — najbardziej popularne pytania naszych klientów.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem tel. 22 39 80 811 oraz mailem info@dkwadrat.pl. Nasi eksperci czekają na Ciebie i Twoje pytania również w naszym salonie stacjonarnym w Warszawie w Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka na Targówku przy ul. Malborskiej 41.
ZAMÓWIENIA
Zamówienie w sklepie internetowym DKwadrat.pl możesz złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do wirtualnego koszyka i uzupełnienie potrzebnych danych.
Możesz też złożyć zamówienie telefonicznie u naszego konsultanta pod numerem telefonu 22 39 80 811 lub też drogą mailową na adres info@dkwadrat.pl. Zapraszamy również do składania zamówień w naszym sklepie stacjonarnym DKwadrat.pl w Warszawie, ul. Malborska 41, na pierwszym piętrze Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka.
Kiedy tylko status Twojego zamówienia ulega zmianie, każdorazowo otrzymujesz od naszego zespołu informację drogą mailową. Status zamówienia sprawdzisz w panelu klienta po zalogowaniu do Twojego konta.
Możesz także zweryfikować go u naszego konsultanta pod numerem telefonu 22 39 80 811. Pamiętaj, że podczas rozmowy poprosimy Cię o numer Twojego zamówienia — przygotuj go koniecznie.
W trosce o Twój komfort przygotowaliśmy kilka różnych, elastycznych form płatności. Sprawdź wszystkie dostępne formy płatności tutaj.
Serdecznie zapraszamy Cię do naszego showroomu DKwadrat.pl w Warszawie, przy ul. Malborskiej 41, który mieści się w Centrum Wyposażenia Wnętrz DOMOTEKA, na pierwszym piętrze. Zadzwoń do nas na nr. tel. 22 39 80 811 lub napisz wiadomość na adres info@dkwadrat.pl. Specjalnie dla Ciebie sprawdzimy, czy dany artykuł znajduje się w naszym showroomie. Sprawdź godziny otwarcia i dokładną lokalizację naszego showroomu tutaj.
Jeżeli dany artykuł nie znajduje się w showroomie, a jest dostępny w naszym magazynie w Warszawie, zadzwoń lub napisz, a umówimy Twoją wizytę na oglądanie mebli w naszym magazynie. Sprawdź godziny otwarcia i lokalizację magazynu tutaj.
Na wstępie sprawdź na mailu folder spam. Mimo naszych starań czasami zdarza się, że wiadomości transakcyjne trafiają właśnie tam. Aby następne wiadomości trafiły już do głównej skrzynki odbiorczej, kliknij prawym klawiszem myszki na tytuł maila i wybierz z listy opcję ,,to nie jest spam”.
Brak otrzymania potwierdzenia może oznaczać też, że zamówienie nie zostało poprawnie złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach skontaktuj się z obsługą naszego sklepu, dzwoniąc pod nr tel. 22 39 80 811 lub mailowo: info@dkwadrat.pl.
Wybrane towary z oferty naszego sklepu możemy wysłać za granicę. W celu uzyskania informacji i potwierdzenia możliwości wysyłki za granicę konkretnego produktu — skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod nr tel. 22 39 80 811 lub mailowo: info@dkwadrat.pl.
Naturalnie, zmiana zamówienia jest możliwa w przypadku, gdy towar nie został wysłany. W tym celu skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod nr tel. 22 39 80 811 lub mailowo: info@dkwadrat.pl.
Zamówienie można anulować do momentu jego wysyłki. By anulować zamówienie, skontaktuj się z nami telefonicznie 22 39 80 811, mailowo info@dkwadrat.p lub poprzez chat dostępny na stronie www.dkwadrat.pl.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Aby to sprawdzić, na karcie wybranego produktu kliknij opcję ,,Sprawdź dostępność produktu’’. Produkty dostępne w naszym magazynie własnym wyślemy do Ciebie błyskawicznie — do 48 godzin (uwaga: dotyczy dni roboczych) od złożenia zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem lub od zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Jeżeli zamawiasz produkt z magazynu dostawcy, oznacza to, że jest on dostępny tylko na zamówienie od producenta. Wyślemy go do Ciebie zgodnie z terminem podanym w karcie produktu w zakładce ,,Sprawdź dostępność produktu’’.
Nasi producenci mają zróżnicowane terminy dostaw, a informacje o przewidywanym czasie wysyłki, znajdziesz zawsze w karcie produktu. W przypadku niektórych produktów należy liczyć się z tym, że wskazana przez producenta data, to termin orientacyjny, który może ulec zmianie. Czas oczekiwania w takim wypadku może się wydłużyć — jednak nasz zespół poinformuje Cię o wszystkim na bieżąco. Gdy zamówione produkty przyjadą w dostawie, poinformujemy Cię telefonicznie o dacie wysyłki, a drogą mailową otrzymasz numer przesyłki.
Aby sprawdzić koszt całego zamówienia, dodaj wszystkie produkty do koszyka na stronie sklepu, a następnie wybierz formę dostawy i płatności — sprawdzisz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie artykułów. Koszt dostawy pojedynczego produktu znajdziesz w opisie, w karcie danego produktu.
Cena transportu nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania. Przesyłki dostarczane są pod drzwi budynku. W przypadku towarów gabarytowych możesz dokupić usługę wniesienia podczas składania zamówienia.
Tak, ale nie dotyczy to całego asortymentu. Możesz odebrać osobiście produkty oznaczone w karcie produktu jako ,,dostępne w magazynie własnym''. Oznacza to, że są one aktualnie w naszym magazynie w Warszawie, przy ul. Księcia Ziemowita 59. Sprawdź godziny otwarcia i lokalizację magazynu tutaj.
REKLAMACJE
Aby zareklamować produkt, wypełnij formularz reklamacyjny online dostępny tutaj. Pamiętaj o dołączeniu kilku zdjęć, które pomogą naszemu Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. Dział Reklamacji w ciągu maksymalnie 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).
Kontakt do Działu Reklamacji DKwadrat.pl
pn. - pt. godz. 8-14,
tel.: 22 39 80 811,
mail: reklamacje@dkwadrat.pl.
Czas na rozpatrzenie zasadności reklamacji to 14 dni kalendarzowych i w tym terminie otrzymasz od nas informację w sprawie zgłoszenia. O tym, czy Twoje zgłoszenie zostało uznane, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie. Czas realizacji reklamacji czy wymiany towaru jest różny, w zależności od asortymentu i jego dostępności. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby Twoja reklamacja została rozpatrzona w jak najkrótszym możliwym terminie.
ZWROTY
W trosce o wysoki komfort Twoich zakupów — towar zamówiony jako osoba fizyczna online w sklepie DKwadrat.pl możesz zwrócić w terminie 100 dni od daty otrzymania zamówienia. Towar możesz zwrócić osobiście do naszego magazynu w Warszawie lub wysłać na adres znajdujący się tutaj.
Jeżeli zakupu dokonałeś “na firmę” z wyłączeniem działalności gospodarczej) dopuszczamy możliwość wymiany zakupionego towaru, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Aby dokonać wymiany zakupów dokonanych na firmę, należy wcześniej skontaktować się z nami telefonicznie, aby ustalić, jakie towary będą wymieniane.
Pamiętaj jednak, że możemy przyjąć zwrot produktów jedynie pod warunkiem, że nie noszą one widocznych śladów użytkowania lub montażu, oraz zostały starannie zapakowane i zabezpieczone do wysyłki. W celu zwrotu towaru wypełnij formularz znajdujący się tutaj. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz na stronie ,,odstąpienie od umowy”, która dostępna jest tutaj.
Pieniądze za zaakceptowane do zwrotu towary zwrócimy Ci w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dotarcia przesyłki do naszego magazynu.
PRODUKTY
Nasz zespół ekspertów stworzył specjalnie dla Ciebie Poradnik Pielęgnacji Mebli DKwadrat.pl kliknij i sprawdź. Oddajemy do Twojej dyspozycji spis praktycznych wskazówek, które z pewnością będą przydatne w pielęgnacji i czyszczeniu zakupionych mebli.